BIZALMAT ÉPÍTÜNK ÉS NÖVELJÜK WEBÁRUHÁZA FORGALMÁT

BÍZZA TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁT CALL CENTERÜNKBENBEN DOLGOZÓ TAPASZTALT MUNKATÁRSAINKRA

 

  • Webáruházának telefonos elérhetősége vásárlói számára fontosabb, mint gondolná:
  • Sokszor a vásárlók azért telefonálnak, hogy rendelés előtt leellenőrizzék, hogy „élő” webáruházzal állnak-e kapcsolatban, vagy esetleg már nem is üzemel,
  • Néha csak egy megerősítésre várnak a bankkártyával történő fizetés előtt üzlete megbízhatóságáról,
  • Könnyen meggyőzhetőek, hogy vásároljanak többet, vagy egy másik kiegészítő terméket is a már rendelt mellé,
  • Reklamációkat azonnal kezelni kell, mert elveszítjük a vásárlót.

 

Ha nem tudjuk a vevő hívását azonnal fogadni, vagy nincs is megadva telefonos elérhetőség a weboldalunkon könnyen máshol adják le rendelésüket, még akkor is, ha az árösszehasonlító oldalak szerint nálunk a legkedvezőbbek az árak.

Vissza a főoldalra

HAVI DÍJCSOMAGOK

  • PAPAGÁJ CSOMAG | 9 990 FT + ÁFA / HÓNAP

    Napi 3-5 hívás

    Kiknek ajánljuk:

    Webáruházak ügyfélszolgálata
    Szervizek időpontfoglalása
    Szolgáltatók időpontfoglalása (fodrászat, kozmetika...)  Éttermek asztalfoglalása

    Szolgáltatási idő: Munkanapokon 9-18 között

    Riport e-mail: hetente

    Híváskezelések száma: havonta 70

    Alapcsomagon felüli híváskezelés díja: 500 Ft/db

    Ügyfél visszahívása: vezetékes 7 Ft/p, mobil 10 Ft/p

    Eszkaláció kezelése: E-mail / Messenger / Viber + Naptárkezelés + Telefonos értesítés

    Tréningdíj egyszeri díja: 2500 Ft/óra/fő

    Szolgáltatás tartalma

    Részletes telefonhívási napló: Igen

    Zenés hívásvárakoztató: Igen

    Üzenetrögzítő: Visszahívás munkaidőben

    Segítség webáruház kezeléséhez: Igen

    Raktárkészlet és árinformációk átadása: Igen

    Rendelések rögzítése:  e-mail

    Cross- és upselling technikák: Igen

    Reklamációk és visszáruk regisztrálása: Nem

    Futárrendelés: Nem

    Központi telefonkönyv funkció kialakítása (ügyfél nevét említve vesszük fel a telefont): Igen

    Egyedi kapcsolási logika kialakítása (pl. VIP ügyfelek kiszolgálása, vevőkód, vevő telefonszám alapján azonosítás): Nem

    Összekapcsolódás meglévő ügyviteli, CRM rendszerrel: Nem

  • SZIRÉN CSOMAG | 29 990 FT + ÁFA / HÓNAP

    Napi 8-12 hívás

    Kiknek ajánljuk:

    Nagy forgalmú webáruházak komplex

    ügyfélszolgálata

    Szervizek időpontfoglalása

    Futárszolgálatok ügyfélszolgálata

    Éttermek asztalfoglalása

    Szolgáltatási idő: Munkanapokon 9-18 között

    Riport e-mail: naponta és hangrögzítés

    Híváskezelések száma: havonta 200

    Alapcsomagon felüli híváskezelés díja: 480 Ft/db

    Ügyfél visszahívása: vezetékes 7 Ft/p, mobil 10 Ft/p

    Eszkaláció kezelése: E-mail / Messenger / Viber + Naptárkezelés + Telefonos értesítés + Azonnali élő telefonvonal átkapcsolás

    Tréningdíj egyszeri díja: 2500 Ft/óra/fő

    Szolgáltatás tartalma

    Részletes telefonhívási napló: Igen

    Zenés hívásvárakoztató: Igen

    Üzenetrögzítő: Visszahívás munkaidőben

    Segítség webáruház kezeléséhez: Igen

    Raktárkészlet és árinformációk átadása: Igen

    Rendelések rögzítése:   e-mail és webáruházi rendszer

    Cross- és upselling technikák: Igen

    Reklamációk és visszáruk regisztrálása: Igen

    Futárrendelés: Igen

    Központi telefonkönyv funkció kialakítása (ügyfél nevét említve vesszük fel a telefont): Igen

    Egyedi kapcsolási logika kialakítása (pl. VIP ügyfelek kiszolgálása, vevőkód, vevő telefonszám alapján azonosítás): Igen

    Összekapcsolódás meglévő ügyviteli, CRM rendszerrel: Igen

  • KAMÉLEON CSOMAG

    egyedi csomagok ügyfél igényére szabva

További lehetőségek

Telesales | Lead generálás | Időpont szervezés

Piackutatás és ügyfélelégedettség-mérés  | Adatbázis bővítés és tisztítás

P-Line Telesales Kft.

1085 Budapest, Stáhly u. 13.

www.p-line.hu  |  p-line@p-line.hu  |  Tel.: +36 1 999 5493

BIZALMAT ÉPÍTÜNK ÉS NÖVELJÜK WEBÁRUHÁZA FORGALMÁT

BÍZZA TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁT CALL CENTERÜNKBENBEN DOLGOZÓ TAPASZTALT MUNKATÁRSAINKRA

 

  • Webáruházának telefonos elérhetősége vásárlói számára fontosabb, mint gondolná:
  • Sokszor a vásárlók azért telefonálnak, hogy rendelés előtt leellenőrizzék, hogy „élő” webáruházzal állnak-e kapcsolatban, vagy esetleg már nem is üzemel,
  • Néha csak egy megerősítésre várnak a bankkártyával történő fizetés előtt üzlete megbízhatóságáról,
  • Könnyen meggyőzhetőek, hogy vásároljanak többet, vagy egy másik kiegészítő terméket is a már rendelt mellé,
  • Reklamációkat azonnal kezelni kell, mert elveszítjük a vásárlót.

 

Ha nem tudjuk a vevő hívását azonnal fogadni, vagy nincs is megadva telefonos elérhetőség a weboldalunkon könnyen máshol adják le rendelésüket, még akkor is, ha az árösszehasonlító oldalak szerint nálunk a legkedvezőbbek az árak.

(Kérjük, hogy hosszan tappoljonon a gombokon)

  • PAPAGÁJ CSOMAG 9 990 FT + ÁFA / HÓNAP

    Napi 3-5 hívás

    Kiknek ajánljuk:

    Webáruházak ügyfélszolgálata
    Szervizek időpontfoglalása
    Szolgáltatók időpontfoglalása (fodrászat, kozmetika...)  Éttermek asztalfoglalása

    Szolgáltatási idő: Munkanapokon 9-18 között

    Riport e-mail: hetente

    Híváskezelések száma: havonta 70

    Alapcsomagon felüli híváskezelés díja: 500 Ft/db

    Ügyfél visszahívása: vezetékes 7 Ft/p, mobil 10 Ft/p

    Eszkaláció kezelése: E-mail / Messenger / Viber + Naptárkezelés + Telefonos értesítés

    Tréningdíj egyszeri díja: 2500 Ft/óra/fő

    Szolgáltatás tartalma

    Részletes telefonhívási napló: Igen

    Zenés hívásvárakoztató: Igen

    Üzenetrögzítő: Visszahívás munkaidőben

    Segítség webáruház kezeléséhez: Igen

    Raktárkészlet és árinformációk átadása: Igen

    Rendelések rögzítése:  e-mail

    Cross- és upselling technikák: Igen

    Reklamációk és visszáruk regisztrálása: Nem

    Futárrendelés: Nem

    Központi telefonkönyv funkció kialakítása (ügyfél nevét említve vesszük fel a telefont): Igen

    Egyedi kapcsolási logika kialakítása (pl. VIP ügyfelek kiszolgálása, vevőkód, vevő telefonszám alapján azonosítás): Nem

    Összekapcsolódás meglévő ügyviteli, CRM rendszerrel: Nem

  • SZIRÉN CSOMAG 29 990 FT + ÁFA / HÓNAP

    Napi 8-12 hívás

    Kiknek ajánljuk:

    Nagy forgalmú webáruházak komplex

    ügyfélszolgálata

    Szervizek időpontfoglalása

    Futárszolgálatok ügyfélszolgálata

    Éttermek asztalfoglalása

    Szolgáltatási idő: Munkanapokon 9-18 között

    Riport e-mail: naponta és hangrögzítés

    Híváskezelések száma: havonta 200

    Alapcsomagon felüli híváskezelés díja: 480 Ft/db

    Ügyfél visszahívása: vezetékes 7 Ft/p, mobil 10 Ft/p

    Eszkaláció kezelése: E-mail / Messenger / Viber + Naptárkezelés + Telefonos értesítés + Azonnali élő telefonvonal átkapcsolás

    Tréningdíj egyszeri díja: 2500 Ft/óra/fő

    Szolgáltatás tartalma

    Részletes telefonhívási napló: Igen

    Zenés hívásvárakoztató: Igen

    Üzenetrögzítő: Visszahívás munkaidőben

    Segítség webáruház kezeléséhez: Igen

    Raktárkészlet és árinformációk átadása: Igen

    Rendelések rögzítése:   e-mail és webáruházi rendszer

    Cross- és upselling technikák: Igen

    Reklamációk és visszáruk regisztrálása: Igen

    Futárrendelés: Igen

    Központi telefonkönyv funkció kialakítása (ügyfél nevét említve vesszük fel a telefont): Igen

    Egyedi kapcsolási logika kialakítása (pl. VIP ügyfelek kiszolgálása, vevőkód, vevő telefonszám alapján azonosítás): Igen

    Összekapcsolódás meglévő ügyviteli, CRM rendszerrel: Igen

  • KAMÉLEON CSOMAG

    egyedi csomagok ügyfél igényére szabva

P-Line Telesales Kft.

1085 Budapest, Stáhly u. 13.

www.p-line.hu
p-line@p-line.hu
Tel.: +36 1 999 5493